نامادری

ساخت وبلاگ

منابع مختلفي مي توانند در صورت لزوم روي را تأمين کنند. سولفات روي (??? روي) معمولاً براي تأمين مقدار مورد نياز روي در هنگام استفاده از کودهاي شيميايي مورد استفاده قرار ميگيرد. اين ماده مي تواند قبل از کاشت پخش و ترکيب شود، يا در کود استارتر استفاده شود. اين ترکيب با ساير کودهاي خشک ميتواند به خوبي ترکيب شود. تقريباً ??/? کيلوگرم از ماده سولفات روي ? ليتر روي در هکتار تأمين ميکند.

Citrus

به کار بردن اين نوع کود بر شاخ و برگ روي به طور مداوم در اصلاح کمبودهاي اين ماده مغذي مؤثر نبوده است. اين روش کاربرد فقط بايد به صورت آزمايشي استفاده شود. براي به کاربردن اين کود بر روي برگها، پودر سولفات روي را مي توان در آب حل کرد و روي بافت برگها اعمال کرد. وقتي ميزان ?? ليتر آب در هکتار استفاده مي شود، مقدار حل شده بايد ??/? تا ??/? کيلوگرم روي در هر هکتار بايد تامين شود.

کمبود روي به طور قابل توجهي رشد و پتانسيل عملکرد مرکبات را کاهش مي دهد. همانطور که آزمايشات بر روي مرکبات (به خصوص پرتقال) نشان مي دهد، سطح پايين روي موجب کاهش تعداد و اندازه ميوه در هر درخت شده و در نتيجه اين کمبود، بازده کاهش مييابد.

کودهاي حاوي روي بر خاک و شاخ و برگ درختان به کار ميرود؛ اين نوع کوددهي بر افزايش عملکرد مرکبات مؤثر هستند. در برخي مطالعات، پس از استفاده از سولفات روي بر مرکبات به خصوص در مورد پرتقال و گريپ فروت، محققان همچنين از افزايش مقدار آب در ميوهها خبر دادهاند.

روي همچنين ميزان اسيد اسکوربيک در ميوهها را افزايش ميدهد. در صورت کمبود شديد روي، ميوه ها ممکن است به شکل نادرست شکل گرفته، از ميزان آب آنها نيز کاسته شده و همچنين آب موجود در آنها نيز فاقد طعم شود.

در ابتدا علائم کمبود روي به عنوان لکههاي کلروتيک بر روي برگها (“برگ شته”) و / يا نواحي بين رگبرگي سفيد ظاهر ميشود. برگهاي جديد بطور قابل ملاحظهاي داراي رشد ناقص هستند، زيرا شاخههاي داخلي دچار کوتاه شدگي ميشوند. مي توان با استفاده از اسپري کودهاي حاوي روي (مثل روي سولفات) بر روي شاخ و برگ، مشکل را در برگهاي عقبي اصلاح کرد.

دستورالعملهاي عمومي براي کاربرد روي

نقش اصلي روي به عنوان يک عامل سازنده آنزيم ها و درگير شدن در توليد تنظيم کننده هاي رشد که مربوط به کشيدگي دروني و توسعه کلروپلاست است. کمبود روي به طور قابل توجهي رشد و پتانسيل عملکرد را کاهش مي دهد. سطح پايين روي باعث کاهش تعداد ميوه در هر درخت شده وحتي اندازه ميوهها کوچک مي شود و در نهايت باعث کاهش بازده ميشود. کاربرد اين کود بر خاک و شاخ و برگ هر دو در افزايش عملکرد توليد مرکبات مؤثر هستند.

نقش گوگرد در توليد مرکبات

علاوه بر روي، گوگرد نيز در توليد مرکبات (گرچه به ميزان نسبتاً کمي) مورد نياز است، اما هنگامي که منابع محدود هستند، گوگرد تأثير مستقيمي بر عملکرد مرکبات دارد. علاوه بر سولفات روي غالباً در کودهاي N-P-K، فرمولاسيون ريز مغذي يا آب آبياري به اندازه کافي گوگرد وجود دارد تا نيازهاي محصول را برآورده سازد.

گوگرد يکي از عناصر مهم آنزيمها و پروتئينهاي ديگر است و براي تشکيل کلروفيل در توليد مرکبات مورد نياز است. گوگرد همچنين براي سنتز اسيدهاي آمينه ضروري سيستئين و متيونين مورد نياز است.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نقش,گوگرد,در,تولید,مرکبات, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 26 تير 1399 ساعت: 18:36

کتابفروشي آنلاين کاواک از سال ???? فعاليت خود را در زمينه‌ي بررسي و معرفي کتاب آغاز نموده است. در طول مدت فعاليت به جهت همراهي و اشتياق و جذب مخاطبين بيشتر بر آن شديم تا وبگاه کاواک را راه اندازي نماييم.
هدف اصلي کاواک معرفي مجموعه‌اي از بهترين و تازه‌ترين‌هاي نشر ايران و جهان است که براي تمامي گروه هاي سني از جمله کودک و نوجوان ارائه مي گردد. وبگاه کاواک قصد دارد با کيفيتي مطلوب و در کمترين زمان ممکن فرايند ارسال و تحويل را چه در داخل و چه در خارج از کشور براي کتاب‌خوانان عزيز فراهم سازد.
علاوه بر وبگاه، مجله‌ي کاواک و خبرنامه، روزانه با مطالب مربوط به حوزه فرهنگ و هنر در خدمت شما عزيزان خواهد بود. همچنين فعاليت کاواک در فضاي مجازي از جمله توييتر، اينستاگرام، تلگرام و گودريدز ادامه‌ داشته و منتظر شنيدن نظرات شما عزيزان هستيم.

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, هنري, روانشناسي, کودک و نوجوان, درسي و دانشگاهي و غيره
از کتابفروشي کاواک

:heavy_check_mark: داراي نماد اعتماد الکترونيک
:heavy_check_mark: ارسال به سراسر نقاط دنيا
:heavy_check_mark: تحويل فوري کتاب در تهران
:heavy_check_mark: سفارشات بالاي دويست هزار تومان ارسال رايگان

جهت مشاهده‌ کتابها به وب سايت کاواک مراجعه نماييد:
https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ي کاواک مراجعه نماييد:
https://mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد : cavackonline#
اينستاگرام : https://www.instagram.com/cavackonline
تلگرام : https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسدآبادي، پلاک 311، طبقه اول، واحد 2
شماره تماس : 88061153

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : خرید,آنلاین,کتاب, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 155 تاريخ : چهارشنبه 25 تير 1399 ساعت: 23:15

چه پرده اي براي خانه شما مناسب است؟

ixce_p3.jpg

اگر خانه شما کوچک است پيشنهاد مي شود که از پرده پذيرايي با رنگ روشن و پارچه هاي سبک مانند تور و حرير، به ويژه حريرهاي هم رنگ ديوار، استفاده کنيد. اين پرده ها در عين شيک بودن و سادگي، اين امکان را براي شما فراهم مي کنند که از حداکثر نور طبيعي براي نوردهي فضاي مورد نظر خود استفاده کنيد. همان طور که مي دانيد به کارگيري رنگ هاي روشن و استفاده از نور زياد باعث مي شود که خانه شما بزرگ تر به نظر برسد. بنابراين براي خانه هاي کوچک هرگز نبايد از پرده هايي با پارچه هاي ضخيم، سنگين و طرح دار با گل هاي بزرگ و شلوغ استفاده کنيد. پارچه هاي مخمل نيز انتخاب مناسبي براي خانه هاي کوچک نيستند.

اگر سقف خانه شما کوتاه است، نبايد از والان و کتيبه هاي شلوغ و پر نقش و نگار استفاده کنيد؛ به جاي آن مي توانيد به سراغ قاب هاي چوبي ساده و ظريف رفته و به اين ترتيب باعث بلندتر به نظر رسيدن ارتفاع سقف سالن پذيرايي خانه خود شويد. همچنين مي توانيد قد پرده را بلندتر از پنجره تان، از سقف تا کف زمين، در نظر بگيريد و با ايجاد خطاي ديد کاري کنيد که سقف خانه تان بلندتر به نظر برسد.

در صورت کم نور بودن خانه تان بايد حتما از پرده هاي نازک و ظريف مانند پرده هاي حرير و توري استفاده کنيد. اصلي ترين دليل استفاده از پرده، کم کردن نور محيط است و طبيعتا وقتي فضاي مورد نظر شما کم نور است نيازي به استفاده از پرده هاي ضخيم با رنگ هاي تيره نيست.

اگر سالن پذيرايي خانه شما پنجره هاي چند تکه دارد، به طور مثال روي يک ديوار دو پنجره با فاصله نسبتا کم داريد، مي توانيد از يک پرده عريض تر براي هر دو پنجره استفاده کنيد. به اين ترتيب خانه تان بزرگ تر به نظر مي رسد. اين مدل پرده بسيار شيک تر و زيبا تر از استفاده از چند پرده کوچک و جدا براي پنجره ها است.

1ex9_p4.jpg

اما اگر فاصله اين دو پنجره زياد باشد، ديگر نمي توان از اين ترفند استفاده کرد. در اين صورت براي پر کردن فضاي خالي بين پنجره ها مي توانيد تابلويي روي ديوار نصب کرده يا از دکور و سنگ هاي آنتيک استفاده کنيد.

براي سالن هايي که پنجره هاي کوچکي دارد، فرقي نمي کند که پنجره ها کوتاه باشد يا قدي، در هر صورت بهتر است از پرده هاي بلند از سقف تا کف زمين استفاده کنيد. پرده هاي کوتاه بيشتر براي فضاهايي مانند اتاق خواب مناسب هستند تا سالن پذيرايي. علاوه بر طول پرده، بهتر است هنگام دوخت پرده هاي پذيرايي کمي هم عرض پرده را بيشتر از عرض پنجره در نظر بگيريد.

انتخاب رنگ مناسب براي پرده به دکوراسيون داخلي سالن پذيرايي شما بستگي دارد. بهتر است اگر از مبلمان و فرش هاي پر نقش و نگار و شلوغ استفاده کرده ايد، از پرده هاي ساده استفاده کنيد و برعکس؛ اگر در طراحي دکوراسيون سالن پذيرايي منزل خود از مبل هاي تک رنگ و فرش هايي با طرح و نقش خلوت تر استفاده کرده ايد، به سراغ پرده هاي سلطنتي کلاسيک برويد.

براي سالن هايي که در دکوراسيون آن ها از يک يا دو رنگ استفاده شده است، بهتر است پرده هايي با رنگ هاي شاد به کار ببريد و از همان رنگ در کوسن و روميزي و ... نيز استفاده کنيد تا يک هارموني در خانه خود به وجود آوريد.

شما مي توانيد ضمن دريافت مشاوره رايگان از آقاي پرده، آلبومي از انواع نمونه پرده هاي پذيرايي را مشاهده کرده و پرده مناسبي براي سالن پذيرايي منزل خود تهيه کنيد. به اين منظور مي توانيد با شماره هاي 09122726154 و 09902918257 تماس حاصل فرماييد.

منبع: اطلاع نيوز

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : چه,پرده,ای,برای,خانه,شما,مناسب,است؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 20:30

خريد ويلا در نياوران.

شايد يکي از جذابيت‌هايي که نسل امروز نتوانند به راحتي تجربه کنند، زندگي در خانه‌هاي ويلايي هست. خانه‌هايي با حياط‌هاي بزرگ و دل‌باز که مي‌تواند لذت زندگي را براي شما دو چندان کند. حياط‌هايي که محل بازي کردن بچه‌ها و لذت بردن از يک فضاي سبز شخصي است. امروزه پيدا کردن خانه‌ي ويلا در شهر تهران شايد کار آساني نباشد. امروزه تهران تبديل شده به يک شهر شلوغ و پر رفت و آمد. همين امر باعث شده تا تراکم ساخت و ساز در تهران زياد شود که اين امر باعث تخريب خانه‌هاي ويلايي و ساخت برج‌ها‌ و آپارتمان‌ها شده است. براي همين شايد امروزه پيدا کردن خانه‌ي ويلايي کار بسيار سختي باشد. البته که امروزه مناطق بسيار کمي در شهر تهران داراي خانه‌ي ويلايي هستند. يکي از آن مناطقي که امروزه شما مي‎توانيد در آن صاحب يک خانه‌ي ويلايي شويد، منطقه‌ي نياوران است.

منطقه‎ي نياوران يکي از مناطق بسيار قديمي شمرون است. در گذشته در اين منطقه مزارع ني بسيار فراوان بوده است. مردم شهر تهران ني‌هاي مورد نياز خود را از اين منطقه تامين مي‌کردند. براي همين اسم اين منطقه را “ني‌آوران” گذاشته‌اند. اين اسم به مرور زمان به نياوران تغيير پيدا کرد. البته که امروزه اين منطقه به اسم شهيد باهنر تغيير نام پيدا کرده است.

نياوران را مي‌توان “سرزمين برج‌هاي لوکس و پنت‌هاوس‌ها” ناميد که معماري خاص داخلي و خارجي ساختمان‌هاي آن، چهره اين محله را تا حد زيادي از مابقي محله‌هاي تهران متمايز کرده است. بافت مسکوني نياوران و تلفيق خانه‌هاي قديمي و ويلايي و آپارتمان‌هايي نوساز و صد البته مدرن با سن بناي زير ?? سال، نشان مي‌دهد که اين محله تا حد زيادي پاسخگوي نياز و سليقه‌هاي مختلف متقاضيان ملک در شمال تهران است.

سکونت در محله نياوران در يک کلام يعني غوطه‌ور بودن در امکانات فوق‌العاده. دسترسي آسان به امکانات تفريحي، ورزشي، درماني و فرهنگي و وجود بناهاي تاريخي شاخص در اين محله؛ همه و همه دلايلي لازم و کافي هستند تا جدي‌تر به بررسي آگهي‌هاي فايل شده در دفتر مشاوران املاک اين منطقه بپردازيد. ضمنا با وجود چند سفارت‌خانه‌ و ادارات دولتي خيال شما از بابت  برقراري امنيت براي خانواده‌ها به خصوص کودکان و دانش‌آموزان راحت خواهد بود.

در اين مقاله قصد داريم تا نکاتي در رابطه با خريد ويلا در نياوران را به شما اطلاع دهيم. البته قبل از خواندن اين مقاله بايد توجه داشته باشيد که اصلا خريد خانه‌ي ويلايي در نياروان به نفع شما هست يا خير؟! اصلا خانه‌ي ويلايي در نياوران خريداري کنيد بهتر بوده يا اينکه سراغ يک آپارتمان در نياوران برويد بهتر است؟ براي دست پيدا کردن به جواب اين سوال، عوامل بسيار زيادي تاثير گذار هستند. اين عوامل مي‌تواند نيازهاي شما از يک خانه باشد يا اصلا سليقه‌ي شخصي شما باشد. اين عوامل مي‌تواند در هر شخص براي خريد ويلا در نياوران متفاوت باشد. حال برويم نکاتي را براي خريد ويلا در نياوران بررسي کنيم. در کل نکات بسيار زيادي براي خريد ويلا در نياوران دخيل هستند. توجه به ميزان بودجه در دسترس، در نظر گرفتن تنوع قيمتي که در منطقه‌ي نياوران هست و سر زدن به کوچه‌هاي مختلف براي داشتن بهترين انتخاب. اما با در نظر گرفتن تمام اين عوامل، شما پس از جست و جوي کافي ممکن بوده با مواردي مناسب مواجه شويد که در نهايت يک ويلا در نياوران را براي خريد انتخاب کنيد. اما يافتن يک ويلاي مناسب در نياوران براي خريد به معناي پايان کار نيست. شما همانطور که در زمان خريدن ويلا در نياوران به خريدن يا نخريدن آن ويلا و يا حتي در مورد منطقه‌اي که آن ويلا در آن واقع شده فکر کرديد و حساسيت به خرج داده‌ايد، در مورد اينکه بايد با فروشنده چه ملاحظاتي داشته باشيد هم، اين حساسيت را به خرج دهيد و دقت کامل را داشته باشيد.

حواستان به مشاوران املاک باشد؛

همانطور که براي پيدا کردن ويلا در نياوران براي نکاتي مانند مالک، مشخصات ويلا و منطقه‌آن حساسيت به خرج داده‌ايد، اينکه چه کسي ويلا را به شما معرفي کرده و قرار داد آن در چه املاکي نوشته مي‌شود، از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. املاک عظيميان از سال 1395 به طور تخصصي در زمينه‌ي املاک منطقه‌ي يک فعاليت مي‌کند. يکي از زمينه‌هاي تخصصي املاک عظيميان، ويلاهاي واقع شده در خيابان نياوران است. املاک عظيميان مي‌تواند يکي از بهترين راهنماهاي شما براي خريد ويلا در نياوران باشد.

لوگوي بلاگ املاک عظيميان

لوگوي بلاگ املاک عظيميان

نکته دومي که در زمان خريد ويلا در نياوران بايد به آن توجه کنيد اين است اگر ويلاي مورد معامله بين چند نفر مشاع بوده يا اينکه خريداران چند نفر هستند و عده‌اي به جاي ديگري به وکالت معامله مي‌کنند، حتما ببينيد که آيا داراي وکالت رسمي هستند يا خير؟ از معامله کردن ويلاي‌هاي نياوران با وکالتنامه‌هايي که به صورت غيررسمي تنظيم شده‌اند بپرهيزيد!

 

يکي ديگر از مسائلي که بايد در مورد خريد ويلا در نياوران به آن توجه کنيد، نوع ساخت داخل ويلا است. يعني اينکه داخل ويلا فلت طراحي شده يا دوبلکس. اين مسئله شايد در ديد اول خيلي اهميت نداشته باشد، اما اين موضوع در بلند مدت مي‌تواند حس شما را به ويلايي که خريداري کرديد تغيير بدهد.

نکته‎ي ديگري که براي خريد ويلا در نياوران بايد به آن توجه کنيد، امکاناتي هست که براي آن ويلا در نظر گرفته شده است. امکاناتي که براي يک ويلا مي‌توان در نظر گرفت مي‌تواند حس شما را بسيار بسيار زياد تغيير دهد. امکاناتي مانند استخر، روف گاردن، فضاي سبز، باشگاه ورزشي و … . حال هر کدام از اين امکانات را بايد نسبت به بودجه و کارايي که مي‌تواند براي شما داشته باشد انتخاب کنيد. مثلا مي‌توانيد استخر سرباز يا پوشيده بودن آن را انتخاب کنيد، يا مثلا فضاي سبز را نسبت به سليقه‌ي خود طراحي و پياده کنيد. البته که فضاي سبز مي‌تواند يکي از مهم ترين عوامل انتخاب يک ويلا در نياوران باشد. معمولا اکثر افراد به دليل لذت بردن از فضاي سبز، خريد ويلا در نياوران را به آپارتمان در نياوران ترجيح مي‌دهند. البته نياوران به دليل داشتن برج‌هاي بلند، ممکن بوده که به فضاي سبز شما ديدهاي بسيار زيادي باشد. اگر اين موضوع براي شما از اهميت بالايي برخوردار بوده؛ حتما قبل از خريد ويلا در نياوران حتما به اين موضوع توجه زيادي کنيد که فضاي سبز شما ديد و مشرف خارجي دارد يا خير.

خريد آپارتمان در نياوران

از آنجايي که ويلاهاي نياوران بزرگ هستند، نگهداري آنها کمي سخت مي‌شود. براي همين مي‌توانيد از نگهبان استفاده کنيد. البته که استفاده از نگهبان نيازمند محلي براي مستقر شدن نگهبان هست. پس حتما در زمان خريد ويلا در نياوران به اين موضوع توجه کنيد که ويلاي مورد نظر از اين امکان برخوردار باشد.

در آخر اميدواريم که اين مقاله بتواند به شما در خريد ويلا در نياوران کمک کند.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : خرید,ویلا,در,نیاوران, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 191 تاريخ : جمعه 20 تير 1399 ساعت: 3:39

روتر يک ابزار اصلي در شبکه هاي تجاري مدرن است که امکان دسترسي به اينترنت و شبکه هاي ديگر را فراهم مي کند. روترها ارتباطات بين شبکه اي انعطاف پذير را امکان پذير مي سازند و به شبکه هاي بزرگتر امکان مي دهند حتي در هنگام طراحي مجدد يا خاموشي ، عملياتي شوند.

چطور روتر ها رو تنظيم کنيم :

با توجه به اينکه سري محصولات خانگي ميکروتيک بيشتر در دسترس هستند به بررسي راه اندازي اين محصولات مي پردازيم که تحت عنوان Wireless for home and office شناخته مي شوند بصورت پيش فرض داراي تنظيماتي مي باشند که ممکن است براي ما کاربردي نداشته باشد پيشنهاد مي شود در قدم اول اين تجهيزات را Reset configuration نموده تا متناسب با نياز خود تمامي تنظيمات را بصورت دستي اعمال نماييم.

با توجه به اينکه سري محصولات خانگي ميکروتيک که تحت عنوان Wireless for home and office شناخته مي شوند بصورت پيش فرض داراي تنظيماتي مي باشند که ممکن است براي ما کاربردي نداشته باشد پيشنهاد مي شود در قدم اول اين تجهيزات را Reset configuration نموده تا متناسب با نياز خود تمامي تنظيمات را بصورت دستي اعمال نماييم.

بعد از روشن کردن روتر و اتصال لب تاپ به يکي از پورت هاي Ether2 به بعد مي توانيم با استفاده از ابزار Winbox که براي انجام تنظيمات روي روتر هاي ميکروتيک ارائه شده است از طريق IP Address يا Mac Address به روتر متصل شويم.

البته روش هاي ديگري نيز براي اتصال به روتر از طريق Telnet و SSH و همچنين اتصال Console وجود دارد که در صورتي که به نرم افزار winbox دسترسي نداشتيم مي توانيم از آن ها استفاده کنيم.

توجه داشته باشيد که شناسه کاربري پيش فرض admin و رمز عبوري براي آن تنظيم نشده است و بدون وارد کردن پسورد مي توانيد به روتر لاگين نماييد.

در اين مرحله بعد از لاگين به روتر از منوي سمت چپ وارد بخش system گزينه Reset Configuration شده تا تمام تنظيمات پيش فرض را حذف کرده و در مراحل بعد متناسب با نياز خود آن را مجدد تنظيم نماييم.

 

در اين بخش گزينه No Default Configuration را فعال کرده و روي گزينه Reset Configuration کليک مي کنيم تا روتر ريبوت شده و بدون هيچ تنظيماتي پيش فرضي مجدداً راه اندازي گردد.

بعد از اينکه روتر شما بصورت کامل Reset شد هم اکنون بايد از طريق ابزار Winbox با Mac Address به روتر متصل شده و تنظيمات IP و … را انجام دهيد.

 

براي اتصال از طريق Mac Address ابتدا با استفاده از تب Neighbors در ليست تجهيزات موجود Mac Address روتر را پيدا کرده و روي آن کليک مي کنيم و سپس با نام کاربري admin و بدون پسورد از اين طريق به روتر لاگين مي کنيم.

The post تنظيم اوليه روتر ميکروتيک appeared first on فروشگاه اينترنتي نود - Node Shop.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : تنظیم,اولیه,روتر,میکروتیک, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 19 تير 1399 ساعت: 12:33

قيمت و هزينه‌هاي کاشت دندان و ايمپلنت+ فيلم

 

ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن به عوامل زير بستگي دارد:

برند ايمپلنت، برند شخصي دندانپزشک، تضمين کيفيت، هزينه ي جانبي، شرايط پرداخت و نگهداري.

برند ايمپلنت دندان

شرکت هاي گوناگوني ايمپلنت دندان را توليد مي کنند که جنس آن از تيتانيوم مي باشد. ايمپلنت هايي که در ايران استفاده مي شود غالبا اروپايي، آمريکايي و کره اي مي باشد. پياده سازي ايمپلنت دندان مستلزم تجهيزات خاصي مي باشد که با توجه به در دسترس بودن آن امکانات در هر کشور، نوع ايمپلنت انتخاب مي‌شود. بديهي است که برندهاي معتبر دنيا هزينه ي زيادي را براي افراد در پي خواهد داشت.

 ايمپلنت آمريکايي در درجه ي اول قرار دارد و پس از آن ايمپلنت اروپايي مطرح مي شود. ايمپلنت آمريکايي ممکن است هزينه اي بالغ بر پنج ميليون داشته باشد. ايمپلنت کره اي ارزان تر بوده و ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن آن حدود 3-2 ميليون تومان است.

برند شخصي دندانپزشک

به خاطر داشته باشيد که تنها برند ايمپلنت دندان مطرح نيست و موضوع مهارت دندانپزشکان نيز از اهميت بسياري برخوردار است. بهترين برندها در دردست افراد غيرمتخصص بي فايده است. علاوه بر آن دندانپزشکان مطرح مبالغ زيادي را دريافت مي کنند که بخشي از آن به ويزيت و دستمزد مربوط مي شود. اگر ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن براي شما مهم است پيش از انجام آن جست و جوي کافي را انجام دهيد تا بتوانيد پزشک ايده آل را انتخاب کنيد تا ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن کمي متناسب با بودجه ي شما شود.

تضمين کيفيت

هميشه درهرکاري درصد خطايي وجود دارد که ايمپلنت دندان مستثني از اين قضيه نيست. حتي اگر جنس ايمپلنت مناسب بوده و پزشک نيز مهارت کافي را داشته باشد حدود 3% امکان دارد که ايمپلنت جوش نخورد. اگر ايمپلنتي که انتخاب کرده ايد ضمانت داشته باشد مي توانيد براي بار دوم نزد دندانپزشک خود رفته و آن را رايگان انجام دهيد. در اين صورت ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن براي بار دوم شما را شوکه نخواهد کرد.

هزينه جانبي

گول تبليغات را نخوريد. گاهي اوقات در برخي تبليغ ها مشاهده مي شود که ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن و خدمات آن را کم تر اعلام مي کنند در صورتي که بعدها هزينه هاي اضافي در خصوص روکش، پودر و ... از شما گرفته مي شود. پيش از انجام ايمپلنت دندان تمامي هزينه ها را بپرسيد.

شرايط پرداخت

برخي دندانپزشکان شرايطي براي شما فراهم مي کنند که مي توانيد نيمي از ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن را قبل از انجام عمليات و مابقي را به صورت اقساطي بين 6-3 ماه پرداخت کنيد.

نگهداري

نکته ي مهم اين است که شما بايد همانگونه که از دندان طبيعي خود مراقبت مي کنيد به ايمپلنت دندان نيز رسيدگي کنيد. ايمپلنت دندان بر خلاف دندان طبيعي نمي پوسد اما با رعايت نکردن بهداشت شرايطي براي لثه و اطراف آن پيش مي آيد که ايمپلنت دندان را به خطر مي اندازد. مراقبت هاي روزانه بايد به دقت و منظم انجام شود. به ياد داشته باشيد که در طول درمان ايمپلنت و پس از آن جهت چکاپ به پزشک مربوطه مراجعه کنيد.

نتيجه گيري

ايمپلنت دندان قيمت و هزينه هاي مختلفي دارد که متغير است و ممکن است حدود 4-2 ميليون باشد. عواملي مانند جنس ايمپلنت، جراح مربوطه، لابراتور پروتز، قطعات مصرفي و ... بر ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن تاثير مي گذارد. به طور کلي پس از دندان طبيعي، هيچ چيزي نمي تواند جاي ايمپلنت دندان را پر کند و در مقايسه با ساير روش ها ماندگاري بيشتري داشته و ظاهري طبيعي تر دارد.

acv5_m1.jpg

مزاياي ايمپلنت دنداني

?-بهبود ظاهر شما

يکي از اساس ترين فوايد کاشت ايمپلنت هاي دندان مربوط مسئله زيبايي و ظاهر آن است و امپلنت موجب حفظ استخوان دهان شده و شکل ظاهري صورت را حفظ مي کند. بنابراين موجب زيبايي صورت مي شود. زماني که اکثر دندان هاي طبيعي از بين رفته اند، در استخوان دهان چيزي براي رشد يا تحريک آن عوض نمي شود.

اگر دندان ها از بين بروند بدن انسان تصور مي کند که فک بالايي براي مراقبت از دندان ها مهم نيست و به اين علت فک بالا شروع به انحلال مي کند. اين مسئله باعث افتادگي صورت مي شود، چين و چروک در اطراف دهان به وجود مي آيد، لب ها بهم چسبيده مي شوند.

همين طور موجب اين مي شود که سن فرد بيشتر به نظر برسد. شما با کاشت ايمپلنت دندان مي توانيد سنتان را 20 سال جوانتر کنيد و لبخندتان را زيبا تر کنيد.

?-دريافت نتايج فوري

کاشت ايمپلنت به هيچ وجه از بين نميرود و تا اخر عمر باقي مي ماند و همين طور به شما براي جويدن و ميل کردن غذا بسيار کمک مي کند و شما مي توانيد از آنها مثل دندان هاي طبيعي اتان استفاده کنيد.

اين مورد را فراموش نکنيد که کاشت ايمپلنت براي هر فرد بستگي به شرايط جسماني آن فرد دارد و باهم متفاوت است. اما نگران نباشيد پزشکان متخصص و ماهر به راحتي با گذشت يک دوره فک و دهان شما را به طور کامل برسي مي کنند و خدمات را به درستي ارائه مي دهند.

?-بازگرداندن اعتماد به نفس و تجديد اعتماد

کاشت ايمپلنت دندان به قدري طبيعي  و زيبا است که فرد با انجام اين عمل در خود احساس خوبي مي کند. زيرا ايمپلنت دندان به شما علاوه بر اينکه زيبايي ميبخشد باعث راحت تر جويدن غذا نيزمي شود. اين عوامل باعث شما اعتماد به نفس بيشتري پيدا کنيد.

?-در موقعيت هاي روزمره راحت باشيد

ايمپلنت دندان برعکس پروتزهاي دنداني است زيرا که نيازي بنيست براي تميز کردن آنها را جابه جا کنيد يا موقع خواب آنها را دربياوريد. اين دندان ها دقيقا مشابه با دندان هاي طبيعي خودتان عمل مي کند و دائمي است.

 

?-دندان هاي خود را به حالت طبيعي خود بازگردانيد

ايمپلنت دندان به دليل اينکه مانند ريشه دندان جايگزين مي شود دقيقا مشابه با دندان هاي طبيعي عمل مي کند و هيچ کس متوجه کاشت ايمپلنت نمي شود.

در برخي موارد کاشت ايمپلنت نياز به خورد کردن دندان کناري دندان از بين رفته است تا ساختاري طبيعي تر داشته باشد و به خوبي عمل کند و اين را بدانيد ساختار تخريب شده دندان طبيعي هيچ وقت درست نمي شود. اما در پرئتز به دليل اينکه از دندان کناري براي اين عمل استفاده مي کنند موجب تخريب آن دندان نيز مي شوند.

?-بهبود کلي کيفيت زندگي شما

ايمپلنت دندان باعث مي شود چهره اي زيبا تر به همراه دندان هاي طبيعي داشته باشيد و همين طور در جويدن و خوردن غذا نيز راحت تر باشيد.

کاشت ايمپلنت دندان لبخند شما را زيبا تر مي کند و همين طور باعث اين مي شود به راحتي صحبت کنيد و غذا ميل کنيد و همين طور احساس بهتري داشته باشيد.

ايمپلنت دندان به سلامت دندان و دهان شما بهبود مي بخشد و همين طور کاشت ايمپلنت دندان از بيماري هاي عفونت مزمن ناشي از باکتري، پريودنتال و بيماري هاي التهابي تا حد ممکن جلوگيري مي کند.

به اين خاطر که کاشت ايمپلنت دندان بسيار طبيعي است و اين دندان ها دقيقا مشابه با دندان هاي طبيعي انسان است مراقبت و نگهداري از آنها نيز دقيقا مشابه دندان هاي طبيعي است. مسواک زدن و نخ دندان براي تميز کردن کافي مي باشد. همين طور با برسي منظم شما مي توانيد از لبخن زيبا تون لذت ببريد.

منبع: ايمپلنت دندان قيمت     ، ايلنا

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : قیمت,و,هزینه‌های,کاشت,دندان,و,ایمپلنت,فیلم, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 202 تاريخ : چهارشنبه 18 تير 1399 ساعت: 10:41

راديولوژي در شمال تهران

بسياري مواقع افراد با مشکلاتي در ناحيه فک و صورت خود مواجه مي شوند. گاه اين مشکل به حوزه دندانپزشکي مربوط است و گاه يکي از تخصص هاي پزشکي، امکان رفع آن را دارد. پزشک و دندان پزشک براي تشخيص درست بيماري از ابزارهايي سود مي برد. يکي از اين ابزارها، راديولوژي فک و صورت است.

nlq6_e4.jpg

راديولوژي فک و صورت

راديولوژي فک و صورت به مجموعه وسيعي از عکس برداري هاي ناحيه دهان، فک و صورت اطلاق مي شود که در بخش راديولوژي به صورت تخصصي انجام مي گيرد. تصويرهاي راديولوژي فک و صورت از ناحيه دهان، دندان ها، سينوس ها و فک گرفته مي شود و با ساير نقاط سر ارتباطي ندارد.

راديولوژي فک و صورت

ميزان اشعه به کار رفته در راديولوژي فک و صورت

با توجه به اينکه عکس هاي راديولوژي با استفاده از امواج و اشعه ها تهيه مي شوند، دستگاه هاي به کار رفته براي راديولوژي فک و صورت از انواعي هستند که کم ترين اشعه ممکن را به بيمار ساطع کنند. از اين رو مي توان اشعه هاي تابشي را ايمن تلقي کرد.

از انواع عکس برداري هاي راديولوژي فک و صورت، به اسکن  cbct در شمال تهران  و عکس opg به اختصار اشاره خواهيم کرد:

اسکن cbct

يکي از انواع عکس برداري هايي که زير مجموعه راديولوژي فک و صورت محسوب مي شود، اسکن cbct است. اين نوع از اسکن توسط دستگاه مخصوصي صورت مي پذيرد، که از آخرين تکنولوژي هاي روز دنيا در حوزه پزشکي و دندانپزشکي است.

 نحوه انجام اسکن cbct

به گزارش پزشکين، براي انجام اين اسکن فرد بايستي به صورت ثابت و بي حرکت در مقابل دستگاه cbct قرار گيرد. قسمت متحرک دستگاه، با چرخش ??? درجه اي به دور سر بيمار چرخيده و عکس برداري را به پايان مي رساند. اين دستگاه در هر دور مي تواند حدود ??? عکس به صورت دو بعدي ثبت کند. عکس هاي دو بعدي بعد از پردازش، تصاويري سه بعدي را در اختيار درمانگر قرار خواهد داد.

ويژگي هاي منحصر به فرد اسکن cbct

  • اسکن cbct تصاوير را به صورت سه بعدي عرضه مي کند. قابليتي که در ساير انواع عکس برداري با اين کيفيت ممکن نيست.
  • دستگاه cbct تنظيماتي دارد که از طريق آن مي توان تابش اشعه را محدود به نقاطي خاص کرد و از اين طريق تمام بدن و سر بيمار تحت تابش اشعه قرار نمي گيرد.
  • دستگاه cbct با چرخش ??? درجه اي توان اين را دارد که در زواياي متعدد، تصاوير مناسبي را عرضه کند. قابليتي که با ديگر روش هاي عکس برداري قابل رقابت نيست.
  • سرعت انجام عکس برداري با اين روش به نسبت کيفيت و سه بعدي بودن تصاوير حاصله، بسيار بالا بوده و در وقت پزشک و بيمار صرفه جويي مي شود.
  • برخي از انواع عکس برداري فقط استخوان ها و بافت هاي محکم را به خوبي در تصاوير نشان مي دهند؛ اما cbct اين امکان را دارد تا از تمامي نسوج و بافت ها مانند عصب، ريشه، رگ ها و بافت نرم تصويربرداري کند. اين قابليت سبب شده تا تشخيص بسياري از مشکلات بيماران مانند کيست و عفونت نيز از اين طريق ممکن باشد.

موارد قابل تشخيص در اسکن cbct

  • بافت هاي استخواني ناحيه سر و گردن
  • شکستگي استخوان هاي مياني صورت
  • بررسي جهت و ميزان رويش دندان هاي نهفته
  • تومورهاي استخواني
  • تومورهاي دندان و تاثير آن بر دندان هاي مجاور
  • کيست
  • ضخامت استخوان ها
  • وضعيت قرارگيري ايمپلنت در لثه
  • عفونت لثه
  • وضعيت کانال عصب هاي دنداني
  • ريشه دندان
  • وضعيت و ابعاد کام
  • مشکلات مرتبط با تکامل و رشد
  • بيماري هاي خاص فک و صورت

اسکن cbct در زعفرانيه

يکي از مراکزي که نسخه هاي اسکن cbct در زعفرانيه و نواحي اطراف آن را پذيرش مي کند، مرکز راديولوژي الف واقع در ميدان الف زعفرانيه است که با استفاده از دستگاه هاي مدرن، اسکن هايي با کيفيت بالا انجام مي دهدراديولوژي تخصصي دهان، فک و صورت الف، تمام خدمات عکس برداري هاي فک و صورت را با بهترين کيفيت به بيماران عرضه مي کند.

عکس opg

يکي ديگر از زيرشاخه هاي راديولوژي فک و صورت، عکس opg يا پانوراميک است. دستگاه opg يک عکس دو بعدي از دو فک و تمام دندان ها به صورت يک نما در اختيار دندان پزشک قرار مي دهد که براي ترميم، ارتودنسي، ايمپلنت، عصب کشي و کشيدن دندان کارگشا است.

نحوه عکس برداري به روش opg

نحوه انجام اين عکس برداري نيز مشابه اسکن cbct است. بيمار بايد تمام اشيا فلزي مانند عينک، گوشواره و گردنبند را خارج کرده و بي حرکت بماند. بازوي متحرک دستگاه دور سر بيمار شروع به چرخش مي کند و ظرف مدت کم تر از يک دقيقه عکس برداري انجام مي شود.

تفاوت عکس opg و اسکن cbct

  • عکس opg به صورت دو بعدي و cbct به صورت سه بعدي عرضه مي شود.
  • قسمت متحرک cbct حرکت ??? درجه اي دارد. بر خلاف opg که ??? درجه مي چرخد.
  • تصوير cbct بافت هاي نرم و اعصاب و رگ ها را نيز نمايان مي سازد. حال آنکه opg به نشان دادن ريشه دندان، پوسيدگي و تومورها اکتفا مي کند.
  • اشعه تابشي در cbct نسبت به opg بيشتر است. به همين دليل تا زماني که opg جوابگوي مشکل بيمار است، بايد به آن بسنده کرده و از انجام cbct پرهيز داشت.
  • از آنجا که cbct پيشرفته تر و داراي فناوري پيچيده تري است، قابليت محدود کردن منطقه تابشي را دارد که چنين قابليتي به طور معمول در دستگاه هاي opg وجود ندارد.
  • عکس opg فقط براي فک و دندان ها و در امور دندانپزشکي کاربرد دارد؛ اما cbct را مي توان در شکستگي صورت، جراحي هاي فک و صورت و درمان مشکلات مرتبط با سينوس ها و بافت هاي دهان و صورت نيز به کار برد.

انواع خدمات راديولوژي فک و صورت مانند عکس opg در مرکز راديولوژي الف قابل عرضه است.

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : رادیولوژی,فک,و,صورت, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 193 تاريخ : جمعه 13 تير 1399 ساعت: 10:51

کلاهبرداري تحت عنوان شرط بندي

شما هم افرادي که در اينستاگرام با رفتار هاي ناپسند و خارج از عرف سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي خودشان را تبليغ مي کنند را حتما ديده ايد. با اين رفتار هاي ناپسند به سادگي مخاطب هايشان را جذب مي کنند و به آنها وعده پولدار شدن در زمان کوتاه را مي دهند و با اين روش شما را وارد سايت هاي شرط بندي خودشان مي کنند و  از اينجاست که داستان کلاهبرداري آغاز مي شود.
تمامي بازي هاي شرط بندي قمار و حرام هستند و از نظر قانوني نمي توان آنها را در ايران انجام داد اما اين افراد با سواستفاده از بستر اينترنت اين محدوديت را دور مي زنند و اين فعاليت را با نيت هاي کلاهبرداريشان انجام مي دهند.

آيا کسي تا به امروز با استفاده از سايت هاي شرط بندي پولدار شده؟

 

بله اما افراد ساده باوري که پول خود را وارد اين سايت ها مي کنند پولدار نشده اند بلکه مالکان سايت ها پولدار شده اند، ترفند ترقيب براي پولدار شدن با استفاده از بازي هاي شرط بندي و کازينويي باعث شده افراد زيادي فريب اين سايت ها را بخورند و سرمايه خودشاان را از دست بدهند.

اين نکته را فراموش نکنيد که اين وعده ها فقط دروغ است
معرفي چند تا از روش هاي کلاهبرداري سايت هاي شرط بندي

درگاه هاي فيشينگ: در اين روش در زماني که شما داريد به درگاه هاي پرداخت وصل مي شويد به يگ درگاه جعلي وصل مي شويد و از همين طريق اطلاعات حساب شما به دست افراد شياد و سارق مي افتاد که با فعال شدن رمز پوياي اين روش کلاهبرداري به تاريخ پيوست.

بستن حساب کاربري: در اين روش بعد از اين که شما حساب کاربريتان را شارژ کرديد و يا مبلغي را در اين سايت ها برنده شديد حساب کاربري شما غير فعال مي شود و شما ديگير هيچ دسترسي به سايت نداريد، اين روش را زماني اين سايت ها انجام مي دهند که مبلغ زيادي در حساب شما موجود باشد.

نرم افزار هاي مخرب: اين روش را بسياري از اين سايت ها به کار مي گيرند به اين صورت که در بازي هاي شرط بندي مثل بازي انفجار کد ها و الگوريتم هاي مخربي را کار گذاشته اند که باعث باخت شما مي شود و پول شما از دست ما ميرود.

*اگر مي خواهيد هيچ وقت در دام اين سيستم کلاهبردار نيفتيد تحت هيچ عنواني در سايت هاي شرط بندي بازي فعاليت نکنيد*

معرفي چند تا از کلاهبردارترين سايت هاي شرط بندي

سايت پويان مختاري: اين سايت که از راه تبليغات غير اخلاقي گرداننده آن و با استفاده از روش هاي بالا پول زيادي را کلاهبرداري کرده را مي توان کلاعبردار ترين سايت شرط بندي دانست، اين شخص در اسپانيا به اتهام پولشويي و کلاهبرداري دستگر شده

سايت ساشا صبحاني: پسر سفير سابق ايران در ونزوئلا که حالا به راه اندازي سايت شرط بندي پول زيادي را به دست آورده و با لايو هاي اينستاگرامي که ميگيرد هم هنجار هاي جامعه را مي شکند و هم با جذب افراد در سايت شرط بندي خود پول هنگفتي به دست آورده.
براي اين گه پول خود را در سايت هاي شرط بندي از دست ندهيد بهترين راه اين است که سمت اين سايت هاي شرط بندي نرويد زيرا هيچ کسي به جز مالک و گردانندگان اين سايت ها با کار در اين سايت ها پولدار نمي شوند.
*محتواي اين خبر تبليغاتي است و پارسي نيوز  هيچ گونه مسئوليتي در قبال آن نمي پذيرد

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : کلاهبرداری,تحت,عنوان,شرط,بندی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 8 تير 1399 ساعت: 18:01

انواع خدمات فروشگاه اينترنتي

 

خدماتي که در فروشگاه هاي اينترنتي به مشتري عرضه مي شود مي تواند فيزيکي باشد که شامل موبايل، کتاب، لوازم برقي و … است و يا اين خدمات مي تواند مجازي باشد که شامل نرم افزار، موسيقي، فيلم و … است. در دسترس بودن خدمات فروشگاه اينترنتي از مزاياي آن است که هم براي فروشنده و هم براي مشتري سودمند خواهد بود. در دنياي امروزي اکثر کارها به شيوه اينترنتي صورت مي گيرد از اين رو بسياري از کسب و کارها براي افزايش درآمدهاي خود به اين روش روي آورده اند.

 

نکات مهم درباره فروشگاه هاي اينترنتي

فروشگاه آنلاين يا فروشگاه اينترنتي چيست ؟ همان فروشگاه است با اين ... 

طراحي مناسب وب سايت جهت فروشگاه اينترنتي از نکات کليدي است که بايد به آن توجه داشت زيرا هر چه طراحي مناسب تر باشد و استفاده از آن سهولت بيشتري داشته باشد مشتري هاي وفادارتري خواهيد داشت که به راحتي به کالاها و مشخصات محصولات و خدمات دسترسي دارند. گروه طراحي سايت اينتن طراحي سايت را با تيم مهندسي حرفه اي خود با قيمتي مناسب براي تان انجام خواهد داد. يک فروشگاه اينترنتي معتبر بايد نماد اعتماد الکترونيکي داشته باشد. اين نماد در واقع يک گواهينامه ديجيتال است که وزارت صنعت و معدن جمهوري اسلامي آن را صادر مي کند. امکان پرداخت در محل از ديگر نشانه هاي يک وب سايت فروشگاهي معتبر است زيرا نشان مي دهد که مدارک صاحب فروشگاه به پست ارائه داده شده است. همچنين يک فروشگاه اينترنتي بايد روش هاي تماس براي خود در نظر بگيرد تا مشتري قادر به برقراري ارتباط باشد. ارائه تصويرهاي مناسب و توضيحاتي که کامل باشد در جذب مشتري موفق تر عمل مي کند. در صورتي که بتوان به سوالات مشتري پاسخ داد مي توان درصد خريد را افزايش داد و فروش بهتري داشت.

 

روش هاي خريد از فروشگاه هاي اينترنتي

 

براي خريد از اين فروشگاه از دو روش مي توانيد استفاده کنيد. روش اول پرداخت در محل است يعني زماني که مشتري کالا را تحويل مي گيرد هزينه را پرداخت مي کند و بدين ترتيب احتمال کلاهبرداري نيز کم مي شود. پرداخت آنلاين روش ديگري است که در اين مورد بايد براي دريافت کالا در ابتدا فاکتور خود را پرداخت کنيد تا محصول مورد نظر بعد از پرداخت آنلاين به آدرس پستي تان ارسال شود. معمولا سايت هاي معتبر هر دو روش خريد را در اختيار مشتري قرار مي دهند تا خود در اين مورد تصميم گيري کنند.

مزاياي فروشگاه هاي آنلاين  اينترنتي

 

فروشگاه هاي اينترنتي براي خريدار و مشتري مزايايي دارند که شرح خواهيم داد. در رابطه با خريدار مي توان گفت که اين گونه لازم به مراجعه حضوري به فروشگاه نخواهد بود و بدون نياز به حمل کالاي مورد نظر، آن را درب منزل تحويل مي گيرند. با اين روش به توضيحات جامعي از کالاي مورد نظر در هر ساعتي از شبانه روز دسترسي خواهيد داشت و سفارش خود را تنها در چند دقيقه مي توانيد ثبت کنيد. اين گونه قادر به مقايسه کالاي مورد نظرتان در فروشگاه هاي انلاين  اينترنتي بسياري خواهيد بود تا بهترين را انتخاب کنيد. کاهش ترافيک، کاهش آلودگي هوا، کاهش آلودگي صوتي و … از جمله مزاياي خريد اينترنتي مي باشد. در رابطه با فروشنده نيز محصولات و خدمات آن ها بدون محدوديت هاي زماني و مکاني به فروش مي رسد و هزاران نفر در طول شبانه روز از فروشگاه انلاين ديدن خواهند کرد و به حضور فيزيکي مشتري نيازي نخواهد بود. با اين روش مشتري از هر نقطه اي قادر به مشاهده محصولات تان خواهد بود و هزينه ها نيز در مقايسه با راه اندازي فروشگاه فيزيکي کمتر خواهد بود. براي قدرت دادن به کسب و کار خود از تغييرات و تحولات جامعه نمي توانيد دوري کنيد و با فروش آنلاين جايگاه بهتري در کسب و کار خود پيدا خواهيد کرد.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نکات,مهم,درباره,فروشگاه,های,اینترنتی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 3 تير 1399 ساعت: 2:32

چگونه حراست سازمان خود را ارتقا دهيم؟

e9i_r4.jpg

به نقل از تکناز آيا به دنبال راهي براي بهبود امنيت ساختمان تجاري خود هستيد؟ آيا مي خواهيد از بهترين راه هاي بهبود امنيت ساختمان تجاري مطلع شويد؟ اگر صاحب يک ساختمان براي تجارت خود هستيد، به عنوان يک سرمايه گذاري مهم است که به امنيت آن توجه داشته باشيد. بسيار مهم است که ساختمان تجاري خود را در حد توان ايمن کنيد و براي جلوگيري از وقوع هر گونه خسارتي اقداماتي انجام دهيد. ما در اين مطلب به شما خواهيم گفت که چگونه مي توانيد امنيت ساختمان تجاري خود را ارتقا دهيد.

  1. يک اتوماسيون حراست راه اندازي کنيد

 

 

اولين کاري که مي توانيد براي بهبود امنيت يک ساختمان تجاري انجام دهيد، نصب سيستم دزدگير امنيتي است که در طول 24 ساعت و در 7 روز هفته رصد مي شود. يک سيستم هشداري که از راه دور اداره مي شود براي ايمن سازي ساختمان و جلوگيري از وقوع شکاف و نقض هاي امنيتي ضروري است. مهم است که يک اتوماسيون حراست جامع نصب کنيد که بتواند در هر قسمت از ساختمان شما نفوذ را تشخيص دهد.

  1. اضافه کردن دوربين هاي مداربسته

علاوه بر نصب سيستم اعلام خطر، اضافه کردن دوربين هاي مداربسته به ساختمان تجاري شما همچنين مي تواند کار بزرگي در بازداشت مجرمان يا کمک به متوقف کردن آنها در حين نفوذ انجام دهد. افزودن دوربين به مناطق مختلف ساختمان شما از جمله درهاي نزديک به ورودي و خروجي، پنجره ها، پارکينگ ها و ساير نقاط آسيب پذير مي تواند براي امنيت ساختمان شما مفيد باشد. همچنين مشاهده دوربين هاي امنيتي نصب شده در قسمت بيروني ساختمان شما اغلب کافي است تا مجرمان از هدف قرار دادن اموال شما صرف نظر کنند.

  1. بهبود نورپردازي

يکي ديگر از مؤلفه هاي مهم در امنيت يک ساختمان تجاري، وجود روشنايي کافي است. هر قسمت کم نوري در داخل يا اطراف ساختمان بايد تا حد ممکن روشن باشد تا هر گونه فعاليت مشکوکي به سختي از ديد شما مخفي شود. در حالت ايده آل، شما بايد روشنايي را نصب کنيد که با آشکارسازهاي حرکتي متصل است تا هر زمان که فعاليت در يک منطقه وجود داشته باشد، فوراً چراغ ها روشن شوند. راهروها، درهاي ورودي، پنجره ها و پارکينگ ها اولين مواردي هستند که بايد بررسي کنيد تا ببينيد آيا در حال حاضر روشنايي کافي وجود دارد يا خير.

  1. يک سيستم پلاک خوان نصب کنيد

 

يک راه امتحان شده و واقعي براي جلوگيري از نفوذ و بهبود امنيت ساختمان تجاري شما، نصب يک سيستم پلاک خوان با کيفيت بالا است که ورود و خروج کارکنان و همچنين مشتريان شما را کنترل مي کند. با نصب اين سيستم شما علاوه بر جلوگيري از نفوذ سارقين مي توانيد حضور يا غيبت، زمان ورود و زمان خروج کارکنان خود را نيز کنترل کنيد.

  1. درب ها و پنجره هاي خود را ايمن کنيد

نکته ديگري که شما براي اطمينان از امنيت ساختمان خود بايد انجام دهيد نصب قفل هاي سنگين براي درب و پنجره ها است. تعداد قابل ملاحظه اي از ساختمان ها و دفاتر داراي قفل درب و پنجره است که به شدت نياز به يک نسخه به روز دارند. اگر قفل ساختمان شما از پوسيده و يا از اجناس ارزان قيمت ساخته شود، جايگزين کردن آنها را در اولويت اصلي قرار دهيد. همچنين استفاده از گيت کنترل تردد نيز مي تواند بر امنيت درب هاي ورودي و خروجي شما بيافزايد. اين به جلوگيري از ورود مزاحمان کمک مي کند و ورود اجباري را به يک کار بسيار دشوار براي تحقق تبديل مي کند.

  1. افزايش امنيت در پارکينگ ساختمان

فضاي پارکينگ ساختمان هاي تجاري يک نقطه از ساختمان است که در هنگام بهبود امنيت اغلب ناديده گرفته مي شود. با اين حال، مهم است که هنگام ايجاد تغييرات آن را در خاطر داشته باشيد. شما بايد اطمينان حاصل کنيد که امنيت را براي افرادي که تمام مدت در ساختمان شما کار مي کنند، افزايش مي دهد. پارکينگ مکان مشترکي است که ممکن است سارقان در انتظار يک قرباني کمين کنند. شما بايد مطمئن شويد که فضاي پارکينگ از نور کافي برخوردار است و به اضافه کردن برخي از دوربين هاي امنيتي نيز توجه کنيد.

  1. کارمندان را با دقت ارزيابي کنيد

اگر شما ساختمان تجاري خود را داريد و در آن کار مي کنيد، پس بايد اقدامات جدي براي اطمينان از استخدام افراد مناسب انجام دهيد. بزرگترين تهديدهاي امنيتي غالباً از درون يک سازمان صورت مي گيرد، بنابراين بسيار مهم است که در طي فرايند ورود به سيستم کاري، بررسي هاي مورد نياز براي استخدام کارمندان جديد انجام دهيد. تا آنجا که مي توانيد مطمئن شويد که افراد قابل اعتمادي را استخدام مي کنيد. با اين حال، شما همچنين بايد مراقب باشيد که چه رزومه کاري از شخص درخواست کننده براي کار دريافت مي کنيد، حتي اگر آن فرد پيشينه جنايي نداشته باشد. انجام مراقبت دقيق براي استخدام افراد مناسب و آگاهي از تهديدات احتمالي ناشي از عدم توجه به اين مسئله، کمک بزرگي به ايمن سازي ساختمان تجاري شما خواهد کرد.

منبع

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : چگونه,حراست,سازمان,خود,را,ارتقا,دهیم؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 1 تير 1399 ساعت: 18:51

لینک دوستان

خبرنامه